امروز 25 بهمن ماه 1397 هست
یک روز دیگر هم آمد و رفت.
زندگی من این روزها آرام و بی سر وصدا می گذرد. خدا رو شکر راضی هم هستم.
هنوز بعد گذشت 5 ماه موفق به پیدا کردن شغل ثابت نشدم. و همچنان در موسسه و دانشگاه تدریس می کنم و آزمون استخدامی شرکت می کنم.
هووووف چقدر آدم باید تنها باشه با صفحه وبش درد دل کنه خخخخخخ
چه زمستان بدی بود. زمستان 1397 خیل بد بود.آب و هواش رو میگم. نه برف درست حسابی بارید نه بارونی
زمستونی که برف و باران و کولاک نباشه زمستون نیست. کاش حداقل این اواخر دو سه روزی مداوم برف بیاد
امیدوارم زندگی به کام همه تون خوش باشه .
عاشقانه...ما را در سایت عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216