زمستون مزخرف

خرید بک لینک
سلام

امروز 25 بهمن ماه 1397 هست

یک روز دیگر هم آمد و رفت.

زندگی من این روزها آرام و بی سر وصدا می گذرد. خدا رو شکر راضی هم هستم.

هنوز بعد گذشت 5 ماه موفق به پیدا کردن شغل ثابت نشدم. و همچنان در موسسه و دانشگاه تدریس می کنم و آزمون استخدامی شرکت می کنم.

هووووف چقدر آدم باید تنها باشه با صفحه وبش درد دل کنه خخخخخخ

چه زمستان بدی بود. زمستان 1397 خیل بد بود.آب و هواش رو میگم. نه برف درست حسابی بارید نه بارونی

زمستونی که برف و باران و کولاک نباشه زمستون نیست. کاش حداقل این اواخر دو سه روزی مداوم برف بیاد

امیدوارم زندگی به کام همه تون خوش باشه .

عاشقانه...

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 5:28

صفحه بندی