پاییز 1399 و چه پاییزی

خرید بک لینک

قطعا و قطعا و قطعا

پاییز 1399 رو یکی از بهترین پاییز های زندگیم مینویسم. خیلی قشنگ بود خیلی عالی بود. هم از لحاظ کسب و کارم، هم از لحاظ عاشق شدن خخخخ هم از لحاظ سفر....

سفر از شمالی ترین شهر ایران به به جنوبی ترین بخش ایران یعنی جزیره کیش.

تنهایی رفتم و اعتراف می کنم خیلی خوش گذشت. خییلیییی و لذت بردم از سفر

درسته که کرونا هست و مشکلات زیادی هنوز در کشور وجود داره. ولی مطمئنم که این نیز بگذرد/

با رعایت پروتکل های بهداشتی اولین سفرم رو به کیش رفتم. 4 روز موندم و برگشتم. خیلی عالی بود. کسب و کارم رو دارم رونق میدم و باور دارم که موفق میشم. چرا که اساس کسب و کار من، ایجاد احساس خوب در بین مردم هست و نه منفعت مالی شخصی

همین که مردم احساس خوب و خوشی رو تجربه کنن با کسب و کارم، خودش باعث شادی منه.

و امروز 16 آذر 1399 و ساعت 20 بامداد هست. از من میشنوید؟ به زودی و زودی و زودی و زودی موفقیت عظیمی بدست می آرم.

مطمئنم چرا که هم به تلاش خودم باور دارم و هم به خدای خودم که گفته تلاش کن بقیه اش با من. 

خدایا دوستت دارم و ببخشید که نماز و روزه ام بجاش نیس ولی خودتم خوب میدونی که عاشقتم و شکرگزار تک تک نعمت هات. مرسی که صفر بودم کنارم بودی و 100 هم میشم و کنارم هستی. و خدایا مرسی که پاییز زیبایی رو برای من رقم زدی و مرسی که هوام رو داری.

بچه ها اووووونقدر خوش گذشت ها کیش خخخخخ سفر تنهایی بود ولی لذت خودش رو داشت. رفتم کشتی یونانی رو دیدم، ساحل مرجان رو دیدم، پارک دلفین رو دیدم. سااااااااحل زیبا رو دیدم. کنار ساحل دوچرخه سواری کردم  بازارش رو دیدم خیلی هیجان انگیز بود برام.

و مطمئنم که به زودی باید از سفرهای دیگه ام هم بنویسم. قصد دارم شهرهای بزرگ ایران رو اول بگردم کامل 

مراقب همه خوبی هاتون و کرونا باشید. کرونا همچنان می تازه ولی فکر می کنم به زودی تمام میشه ان شاالله

مخلص همه شما

16 آذر 1399

عاشقانه...

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 19:31

صفحه بندی