بهار آمد

خرید بک لینک

امروز 12 فروردین 1399 هست. یکی از بدترین بهارهایی که می شد تجربه کرد. همه قرنطینه شدیم. بیماری کرونا در حال پخش هست و از خونه نمی تونیم زیاد بیرون بریم تا ببینیم چی میشه.

از طرفی آمریکا آماده جنگ با عراق میشه. به نظر میاد که سال 99 بهارش خیلی بد بود. دنیا سر جنگ با خودش رو داره.

گیر یک مشت سیاستمندار ابله افتادیم که در شرایط فعلی به جای اینکه تمرکز کنن بیماری حل بشه، یا جنگ دارن یا جنگ سیاسی.

بهار و شروع مزخرف و ناامید کننده اش.

ولی اشکال نداره. مطمئنم بعد هر سختی اسانی هست. مطمئنم امسال، سال شکوفایی من و سال رونق کسب و کار من هست. مطمئنم سال زیبا و خوشگلی میشه برای همه ما ایرانی ها

این عید اولین عیدی بود که تبریک نگفتم به یکی. فکر کنم... دوران من و اون، واقعا به طور رسمی تمام شد.براش ارزوی خوشبختی دارم. مطمئنم که اونم یک روز می فهمه کی رو از دست داد

خب دیگه برم به کارم برسم. به خاطر بیماری فعلا دورکاری کار می کنم. امیدوارم که .... زندگی عالی و سرشار از عشق و سلامتی داشته باشین

عاشقانه...

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:24

صفحه بندی