عاشقانه

خرید بک لینک
سلام دوستان عزیزمدو سال از اخرین پست وبلاگم گذشت... داشتم پست های قبلیم رو می خوندم. چه داستان طاقت فرساییراستی... من امروز مدیر شرکتی هستم که خودم دو سال پیش تاسیس کردم.و دو شعبه داره در دو شهر مهم ایران در کمتر از یک سال دو شعبه زدم و برند مطرحی تو صنف و شهر خودش شده این شرکتعجیبه. خیلی عجیبه... شاید بگید چی؟ به نظرم پست های این بلاگ رو بخونین متوجه میشید. خیلی عجیبه و خدا رو شکر . خدایی که تنهام نزاشت...هووووف ! تدریسم در دانشگاه لول بالایی رفته و شرکتم هم زدم...و چالش هایی که دو سال پیش داشتم الان نگاه می کنم میبینم در برابر چالش هایی که کسب و کار و شرکتم رو به رو هست چیزی نبودهنامه ای که در 26 سالگی نوشتم رو دوباره خوندم(پایین تر هست)چشم پیمان کوچک ... چشم... عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 5 مرداد 1403 ساعت: 4:33

سلااااااامای وای یک سال و دو ماه گذشت از آخرین پست من! واقعا سرعت زمان رو حس می کنم. قبل از اینکه بیام وبلاگم فکر کردم که خب یه شش هفت ماهی هس ننوشتم بیام بنویسم، اومدم دیدم یک سال و دو ماه گذشته نه شش هفت ماه!!!امیدوارم حال همه خوب باشه. زندگی شاد و عالی داشته باشید.هنوز، هیچ پیشرفت چشم گیری در کسب و کار نداشتم. ولی قدم هایی برداشتم.شبانه روزی تلاش می کنم. تلاش و تلاش و تلاش...الان که به ماجرای عشق و عاشقی شش هفت سال پیش نگاه می کنم، لبخند میزنم. واقعا من از خودم راضیم که هیچ جا کم نیاورد و مطمئنم که کم هم نمیاره تا به موفقیت های بزرگ برسهشمشیر بدست می چنگم این فصل زندگی من جنگ کسب و کار زیاد نیست، جنگ کسب و کار مرحله دومه! مرحله اول جنگ با آدم فروش ها و آدم های احمقه... ببینیم نتیجه این جنگ چی میشه...دوستتون دارم... عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: جمعه 15 مهر 1401 ساعت: 13:55

سلام دوستان خوبمکریسمس مبارککریسمس و شب یلدا همواره برای من شب های رویایی و برفی بودند. نمیدونم ولی دوست دارم روزهای شادی رو. روزهایی که بهانه ای هستن برای تبریک گفتن و شاد بودنمهم نیست یلدا باشه یا کریسمسهالووین باشه یا جشن خرم روزمهم این هست که شاد باشیم. لحظات کنار هم بودن رو قدر بدونیم.خیلی دوست داشتم که بابانوئل با اون گوزن های شمالیش واقعی باشن. نه به خاطر اینکه فکر کنین غرب زده ام یا همچین چیزی. بلکه به خاطر اینکه با خودش شادی میاره. با خودش خوشی میاره.من به معجزه کریسمس ایمان دارم عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 7:58

سلام دوستان بالاخره بعد از ماه ها فرصتی شد بیام و بنویسم. امروز ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ هست. بهار گرم همراه با خاموشی های پی در پی رو تجربه میکنیم. شکر خدا همه چیز روو به راهه. هنوز نتونستیم موفقیت بزرگی در کسب و کار ایجاد کنیم. ولی غمی نیست. از منفی شروع کردیم ولی بالاخره روز ما هم میرسه.زندگی سخت شده. تورم بی داد. ولی خدا رو شکر. دلم گرفته. یکی دو روزی هس دلگیرم. اما خب این نیز بگذرد. سرشارم از امید. سرشارم از توکل بخدا. میدونین چیه؟ مهم نیست در قعر چاهم . مهم اینه دارم بالا میام. یه روز اوج کوه خواهم بود. اون روز چشم همه کسایی ک سرزنشم کردن نگاه میکنم. ببینم چی میخوان بگن.تابستان داغی در پیشه. تابستانی که قراره تحولات عظیمی برام اتفاق بیافته در کسب و کار. به خدا توکل میکنم. تلاشم رو میکنم و خدا هم خودش یاور مندوستتون دارم. امیدوارم روزی برسه که اعلام کنم رسیدم به هدف عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 7:58

قطعا و قطعا و قطعاپاییز 1399 رو یکی از بهترین پاییز های زندگیم مینویسم. خیلی قشنگ بود خیلی عالی بود. هم از لحاظ کسب و کارم، هم از لحاظ عاشق شدن خخخخ هم از لحاظ سفر....سفر از شمالی ترین شهر ایران به به عاشقانه...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 19:31

صفحه بندی