بسمه تعالی
به : مهندس بزرگوار - میلیاردر سی ساله
از : مهندس 26 ساله
موضوع : نامه ای به 4سال بعدم
سلام مهندس جان چطوری؟ به به بالاخره میلیاردر شدی. چه حسی داره؟چند کشور رو گشتی؟ الان که دارم این نامه رو مینویسم برات، سرشار از امید و آرزو هستم و خیلی کنجکاوم که ببینم حال و روز تو چطوره. چند سفارش دارم برات. یکی اینکه زکات علمت رو حتما با آموزش به قشرهای مختلف بپردازی. و حتما کمک مالی بکنی به مراکز مذهبی، به مراکز علمی ، به مراکز خیریه. چرا که این پول هات، اهرمی هست که باهاش اهداف خیرخواهانه ای دنبال کنی. خدا اینا رو در اختیارت قرار داده تا ابزاری باشی برای کمک به هم نوعان خودت.
مغرور نباش پسر. مغرور نباش که شیطان با گفتن قال انا خیر منه از درگاه خدا رانده شد. مبادا مغرور بشی و زورت رو به ضعفا نشون بدی! که مردی نبود فتاده ای پای زدن، گر دست فتاده ای بگیری مردی
نمی دونم وضعیت متاهل شدنت چطوره ولی هر چی هست، اگر زن گرفتی هواش رو داشته باش و پشتیبانش باش. بهش خوبی کن. مبادا با خیانت و بی مهری دلخورش کنی که زندگیت خراب میشه
اگر پاریس و روسیه نرفتی، حتما سفری به فرانسه و روسیه داشته باشی که خیلی جای خوبی هستن. پیشنهاد می کنم سفر به چین و کره جنوبی رو هم فراموش نکنی.خخخخ خیلی قشنگن
مهم ترین حرفم. مبادا حقوق کارگر و کارمندی رو دیر بدی یا حقی رو ضایع کنی که خدا گفته وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ که پدرت رو در میارن.
هوای خانواده ات و پدر و مادرت داشته باش که زندگیشون برای تو گذاشتن.هوای داداشت رو داشته باش که هوات رو داشت.
و حرف آخرم اینه که...یادت نره چه سختی کشیدم تا تو برسی به اینجا
مهندس 26 - 25 آذر1399 ساعت 8.53
عاشقانه...ما را در سایت عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 487