یک سال گذشت

خرید بک لینک

سلااااااام

ای وای یک سال و دو ماه گذشت از آخرین پست من! واقعا سرعت زمان رو حس می کنم. قبل از اینکه بیام وبلاگم فکر کردم که خب یه شش هفت ماهی هس ننوشتم بیام بنویسم، اومدم دیدم یک سال و دو ماه گذشته نه شش هفت ماه!!!

امیدوارم حال همه خوب باشه. زندگی شاد و عالی داشته باشید.

هنوز، هیچ پیشرفت چشم گیری در کسب و کار نداشتم. ولی قدم هایی برداشتم.

شبانه روزی تلاش می کنم. تلاش و تلاش و تلاش...

الان که به ماجرای عشق و عاشقی شش هفت سال پیش نگاه می کنم، لبخند میزنم. واقعا من از خودم راضیم که هیچ جا کم نیاورد و مطمئنم که کم هم نمیاره تا به موفقیت های بزرگ برسه

شمشیر بدست می چنگم این فصل زندگی من جنگ کسب و کار زیاد نیست، جنگ کسب و کار مرحله دومه! مرحله اول جنگ با آدم فروش ها و آدم های احمقه... 

ببینیم نتیجه این جنگ چی میشه...

دوستتون دارم...


عاشقانه...

ما را در سایت عاشقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: جمعه 15 مهر 1401 ساعت: 13:55

صفحه بندی