
سلام دوستان خوبمکریسمس مبارککریسمس و شب یلدا همواره برای من شب های رویایی و برفی بودند. نمیدونم ولی دوست دارم روزهای شادی رو. روزهایی که بهانه ای هستن برای تبریک گفتن و شاد بودنمهم نیست یلدا باشه یا کریسمسهالووین باشه یا جشن خرم روزمهم این هست که شاد باشیم. لحظات کنار هم بودن رو قدر بدونیم.خیلی دوست داشتم که بابانوئل با اون گوزن های شمالیش واقعی باشن. نه به خاطر اینکه فکر کنین غرب زده ام یا همچین چیزی. بلکه به خاطر اینکه با خودش شادی میاره. با خودش خوشی میاره.من به معجزه کریسمس ایمان دارم...
ادامه مطلب